Saturday, December 18, 2010

Belajar Make Up

Semalam punya la aku bosan kat office..Bos tak ada..So keje aku pun tak byk la..Budak2 lain kat office pun ada yg baca paper, ada on9 internet,tgk apa aku pun tk tau laaa....ada gak yg on9 facebook...Aku nie, sllnya,if bos tak ada aku rajin la on9 facebook nie..Sllnya bergosip n mengumpat org je keje aku hahaha..Tapi semlm mmg aku rasa bosan sgt2..Tak tau nk bt apa,aku pun buka la youtube...Mula2 aku tgk klip vedio cikgu shida hahahaha cikgu yg ngah hot skrg nie..Lps tu dengar lagu lakkk..Adoiii sudahnya last2 aku dpt gak hilangkan bosan aku,sbb aku jmp sesuatu kt youtube nie...Aku dpt belajar cara2 make up dr youtube..Best gak,belajar make up nie..Mcm2 cara ada dlm youtube nie,utk belajar make up n macam2 jenis make up ada..Best laaa...Balik keje jeeee,sampai umah terus aku ngadap cermin besar aku tu..Apa agi, aku pun mulakan la operasi menconteng muka aku yg tak seberapa cun nie...hahaha..Aku pun tak berapa pasti sama ada make up yg aku try nie menjadi ke tak?...sbb yg tengoknya aku sorang jeee hehehehe,Tpi aku rasa ok kot..Sbb Lps make up tiba2 en tunang call ajak g mkn..Apa agi aku ngan bangganya kuar la ngan make up yg aku bt tadi..Aku tny en tunang,ok ke make up aku nie,dia ckp ok jeee..hehehe lps tu dia ckp spe ajak,ngan bangganya aku ckp belajar sendiri dr youtube hehehe..Ermmm sebenarnya ati mcm tk puas agi,ye la bru nk belajar make up kan..Tp klu tak ok n buruk mst en tunang tak suka n suruh aku cuci make up tukan..ermmm nnt nk try tgk agi cara2 make up kt youtube.. :P






No comments:

Post a Comment

Salji di Snowalk I-City, Shah Alam

Hi korang semua. Assalammualaikum untuk kawan kawan islam maz yang view blog maz nie. Harap korang semua sihat dan di murahkan rezeki selalu...