Friday, May 28, 2010

Keenakan Nasi Ganja Di Ipoh





Kedai ini dibuka pada thn 1960...Nasi ini mampu membuatkan kita terasa ketagih..Kedai ini akan penuh setiap kali waktu rehat diantara 12pm - 2pm..Diwaktu itu org yg dtg mkn or mahu tapau pasti kena beratur...Meja mkn tk penah kosong..Klu srg bgun,srg lagi akan masuk..Tetapi setiap pelanggan sanggup menunggu giliran untuk mendapatkan nasi ganja ini...Kepada sesiapa yang ingin merasai keenakan nasi ganja ini sila la dtg untuk merasa keenakan nasi ganja ipoh....

Thursday, May 27, 2010

Babi Halal DiJakarta


Dah sah2 tu babi yang haram dimakan oleh umat islam..Adakah kurang didikan agama disana..Dunia2..Yang Haram dihalalkan...Haram tetap haram...

Pameran patung lilin sepanyol


Apa yang mereka nak sampaikan kepada dunia...Adil ke kita bila dihina sedemikian...

My Engagement 22 May 2010


Aku sah menjadi tunang orang..Akhirnya hubungan yang terjalin selama 5 thn terikat juga dengan tali pertunangan..Aku harap hubungan ini akan kekal utk selamanya...Selama bersama,bermacam dugaan yang aku lalu..Kecewa,sedih,gembira,marah dan geram semua aku lalui dengan tabah...Tapi disaat aku bergembira,terselit perasaan sedih,bila aku teringtkan arwah abah aku..Orang lain menyambut hari bahagai bersama abah dan mak..Tapi aku hanya bersama mak sahaja..Walauapapun,terima kasih untuk mak aku yang banyak membantu aku didalam segala hal..
















Arwah Abah Aku...5 June 2009




Aku rasa sedih bila abah telah meninggalkan kami sekeluar pada 5 june 2009 pada hari jumaat..Kami sekeluarga terasa mcm tak percaya bila abah tinggalkan kami..Abah pergi dlm keadaan sihat...Abah tak sakit n tak penah tunjuk tanda2 dia akan pergi..Hanya tuhan je tahu mcm mn perasaan kami sekeluarga...Entah mcm mn abah tiba2 terkena serangan sakit jantung...Bila Kami bagi tahu semua sepupu semua mcm tak percya..Ada ckp kami main2..Ya Allah bab mati tak kan kami nk main..Sebelum abah pergi,abag ada plan nak pergi bercuti satu keluarga...Tapi plan itu semua tak menjadi..Kami adik beradik kesiankan mak...Mak mmg tak boleh idup tanpa abah disisi dia..Tanpa abah siapa la kami...Kami terlalu sayangkan arwah..First time beraya tanpa abah,kami rasa raya thn itu mmg tak bermakna..Apa2 persiapan raya kami bt ala kadar sje...Org lain beraya dgn abah dan mak..Tapi kami hanya ada mak sahaja...Kami adik beradik rindukan gelak tawa abah...Abah anak2 mu terlalu menyayangi abah..dah kami terlalu rindukan abah...



This is my family...My dad Muhammad Nasir bin Sani...My mum Manzanah bt Mahmood..
My Brother Mohd Asyraf..Mohd Azwan..Mohd Zahid...And My sister Mahirah...N me Mazni

10 tanda-tanda awal penyakit buah pinggang

. 10 tanda-tanda awal penyakit buah pinggang  ------------------------------------------------------------- ✅ Perubahan dalam ...