Monday, July 9, 2012

Minta Dimanjakan Dan Dibelai

Tengak laaa meow aku nie. Kesian dia kena tinggal 2 hari kat rumah sebab aku balik kampung..ermmm niat hati nak bawak meow aku nie sekali. Tapi risau pulak klu bawak nanti kat kampung dia hilang.. So terpaksa laaa tinggalkan dia dekat rumah keseorangan.. 2 hari tanpa dimanja dan dibelai-belaikan.

Balik dari kampung,Sampai jee dirumah dah dengar suara meow aku.. Buka je pintu rumah dia dah geser-geser kepala dia dekat kaki aku.. First mesti dia laparkan kedua dia nak manja dan mintak dibelai.. So lepas jeee dia makan baru boleh manja-manja dan belai-belai meow aku nie.. Meh sini tengok aksi meow aku bila dpt dibelaikan..SUka sangat dia... hehehe


Alahaiii Siap Peluk Tangan Aku.


Sukanya Dia..

No comments:

Post a Comment

Salji di Snowalk I-City, Shah Alam

Hi korang semua. Assalammualaikum untuk kawan kawan islam maz yang view blog maz nie. Harap korang semua sihat dan di murahkan rezeki selalu...