Monday, July 30, 2012

Masih Menyusu Walaupun Si Ibu Sudah MATI

Tikus??? Mesti ramai yang geli dengan tikuskan,termasuklah aku sekali. Hari ahad lepas aku,suami dan mertua pergi rumah opah belah laki aku untuk pasang CCTV kat sana,Cian opah kebun dia orang wat jahat lak. Lps pasang CCTV laki aku betulkan lampu kalimatan yang dah rosak tu. Masa nak buka penutup tu ada bau terbakar,ingatkan disebabkan wayar.Bila buka je lampu tu punya penutup,jatuh la 3 ekor tikus..ermmm yang amat sedih, apabila 2 ekor anak tikus yang masih merah sedang menyusu,padahal si ibu telah pun mati. ermmmm tak penah aku tengok benda sedih macam ni. kesian pulak aku tgk anak2 tikus tu..



1 comment:

10 tanda-tanda awal penyakit buah pinggang

. 10 tanda-tanda awal penyakit buah pinggang  ------------------------------------------------------------- ✅ Perubahan dalam ...