Tuesday, August 28, 2012

Asid Filoc Dan Ubat Kuatkan Rahim

Semalam g klinik R.S dekat fair park untuk pengesahan kehamilan saya dan doktor mengesahkan saya memang mengandung. Hati aku gembira sangat-sangat bila doktor cakap yang aku memang mengadung. Yahoooo dan doktor pun ada bagi nasihat tentang makanan dan kerja berat tak bleh buat.

Sebelum balik doktor ada bagi 2 jenis ubat, 1 ubat asid folic dan 1 lagi ubat untuk kuatkan rahim,ermm kena makan tiap-tiap hari pulak tu, dah la harga ubat tu mahal.Adoiiii tak boleh jadi nie, Untuk next check up better aku buat dekat klinik kerajaan aje. Jimatkan :) hehehe




No comments:

Post a Comment

Salji di Snowalk I-City, Shah Alam

Hi korang semua. Assalammualaikum untuk kawan kawan islam maz yang view blog maz nie. Harap korang semua sihat dan di murahkan rezeki selalu...