Wednesday, August 22, 2012

My Positive Pregnancy Test,Syukur Alhamdullilah.

Alhamdullilah,Sy pregnant,rasa gembira sangat-sangat dan rasa takut pun ada. Bukan takut apa,takut nanti anak maz nie cukup makan dan pakaian ke nanti bila dah lihat dunia nie. Zaman sekarang nie, duit segala-galanya. Apa-apa pun bersyukur sangat-sangat. Tak sabar pun ada nak jadi ibu.

Ermmm sebenarnya dah lama merancang,cuma rezeki je belum ada lagi.now dah dapat rezeki dari Allah,alhamdullilah sgt-sgt.Padahal period lewat 4 hari aje,tapi nak juga test air kencingkan.So 2 hari lepas test la,Tgk2 ada 2 line, tapi 2 line macam pudar2. Ati rasa gembira dan rasa risau pun ada. Betul ke aku pregnant,sbb line 1 lagi tu samar-samar. So untuk memuaskan hati aku nie,Semalam aku beli la 1 lagi alat menguji kehamilan, dan pagi nie aku test tgk ada 2 line juga. So aku yakin yang aku memang pregnant.

So,Next week hari isnin nak pergi klinik scan, nak tahu berapa usia kandungan aku nie,Tapi kalau mengikut kiraan aku sendiri, usia kandungan aku hampir 5 minggu :) wahhh kira dah sebulan lebih la kan :)

Before tahu yang maz pregnant,Seminggu sebelum raya hari-hari nak makan tom yam masam.Siap pesan kat orang kedai tu,mintak wat masam-masam.. hehehe lps tu pergi rumah mak mertua boleh pulak layan makan buah pelam.Padahal aku memang tak suka pun pelam hehehe rupa-rupanya ada isi :)



1 comment:

Salji di Snowalk I-City, Shah Alam

Hi korang semua. Assalammualaikum untuk kawan kawan islam maz yang view blog maz nie. Harap korang semua sihat dan di murahkan rezeki selalu...