Friday, August 24, 2012

Menguji Kehamilan Kali Ke 3

Hari tu aku dah buat ujian kehamilan dan aku dapati yang aku mengandung,tetapi line ke 2 samar-samar, untuk memuaskan hati aku,aku telah menguji air kencing aku untuk kali ke 3.Alhamdullilah ujian air kencing aku untuk kali ke 3, tetap positif, bermakna memang aku sudah mengandung, Kali ini line ke 2 naik terag dan jelas, Wahhhh aku memang teruja sangat-sangat ni.

Mengikut kata kawan-kawan lebih elok jumpo doktor sewaktu kandungan memasuki minggu ke 8, kalau jumpa doktor awal-awal kandungan dalam 4 minggu dan kita scan, kita hanya boleh nampak kantung sahaja. Ermmm tapi hati aku nak sangat jumpa doktor untuk mengesahkan berapa minggu dah kandungan aku, Kalau mengikut kiraan aku sendiri aku dah mengandung 5 minggu ermmm :)




No comments:

Post a Comment

Salji di Snowalk I-City, Shah Alam

Hi korang semua. Assalammualaikum untuk kawan kawan islam maz yang view blog maz nie. Harap korang semua sihat dan di murahkan rezeki selalu...