Sunday, September 23, 2012

Filem Bait Memang Best

Ari cuti boleh laa rehatkan minda aku yg alahan teruk time mengandung nie. So ari nie aku,Adik ipar And En Somi g tgk wayang.. Sampai je AEON Pengkalan terus terjah wayang hehehe.. Smpai je pintu masuk wayang nmpk poster BAIT.. Perhhh Apa agi terus laaa beli tiket..

Spe yg tak tgk cite nie mmg rugi ler.. Nasib baik kandungan aku baru 2 bulan.. Klu 5 bulan ke atas mau terkeluar anak aku kot hehehe.. Cite dia byk kasi aku terkejut2 lak hehehe tapi best :P penuh juga mlm tu.. set semua penuh, cuma kerusi baris depan sekali tu jee tk ada orang langsung.. Letih tengkuk kot langut jeee tgk klu duk depan sekali :P

Yang pasti awal-awal cite dah ada aksi cemas, Kisahnya bermula, Bila Tsunamai berlaku dan ikan jerung terlepas dan teperangkap didalam sebuah pasar raya bersama mangsa-mangsa yang ada didalam pasar raya itu. Didalam pasar raya itulah bermulanya keganasan ikan jerung. Opsttt mn blh cite lebih-lebih.. Apa kata korang semua g tgk.. Mmg tk rugi okey :)


Google Images

No comments:

Post a Comment

Salji di Snowalk I-City, Shah Alam

Hi korang semua. Assalammualaikum untuk kawan kawan islam maz yang view blog maz nie. Harap korang semua sihat dan di murahkan rezeki selalu...