Wednesday, September 5, 2012

Begitu Perit Diawal Kehamilan.

10.25am
Ya Allah Ya Tuhan Ku,Aku Mohon Padamu kuatkan semangat aku, Aku Semakin tidak berdaya, Tetapi demi anak yang aku kandungkan sekarang,aku perlu kuatkan diri aku, Hari ini hari khamis, 6.9.2012 aku masih muntah-muntah, Sudah pelbagai cara aku cuba untuk mengurangkan muntah aku,Tapi aku tetap sentiasa muntah. Hanya air mata peneman aku ketika ini, Aku tahu mmg ada ibu mengandung yang lebih teruk alah dari aku,Tetapi aku terima ini semua sebagai 1 ujian untuk aku, Moga anak yang aku kandung ini menjadi seorang yang soleh dan solehah.

Hari ini pagi-pagi lagi aku dah cuba makan 2 biji karipap dan air oren Minute Maid Pulpy, Tapi aku masih muntah, Apa makanan yang perlu aku makan. Aku dah tak tau nk makan apa. Apa yang aku makan semua akan keluar semula. Aku takut anak aku tak cukup zat. Apa yang perlu aku buat lagi ni, Bila tanya orang sekeliling, Semua mintak aku makan,Tapi apa yang aku makan semua akan keluar semula. Ya Allah begitu berat ujian yang KAU berikan kepada hambamu yang lemah ini :(


1.00pm
Alhamdullilah lunch tadi aku berjaya makan hehehe ngada-ngada perut aku ni, Nak mkn benda sedap je, Blurpp kenyang bila dpt mkn MCD 2 ketul ayam, Harap lps makan ni aku tak muntah la. ermmm sll nya mmg akan keluar semula.Kalau keluar tak tau la macam mana nanti :(




5.00pm
Wahhhh dah pukul 5 ptg alhamdullilah ayam MCD tadi masih ada dalam perut aku, Lega rasanya. Cuma kepala je rasa pening sikit, Harap2 aku tak akan muntah smpai laaa esok pagi dan hari-hari seterusnya, Amin :)


8.00pm
Sedihhh aku muntah juga akhirnya. Kesian kat laki aku terpaksa layan kerenah aku nie.. Apa2 pun tq syg coz sudi sapu2 kan BAM kat belakang badan bini mu ini.. Jasa mu tetap ku kenang. Luv u syg muahhh.

No comments:

Post a Comment