Thursday, October 14, 2010

10 Ciri-Ciri Org Yg Malas



1. Sll sgt kasi alasan bila kita minta pertolongan.
2. Sepanjang idup tk penah langsung menghadiri mana2 aktiviti sosial mcm gotong-royong yg dianjurkan kt tmpt keje,kolej atau kwsan umh kita.
3. Tak penah mengemas tempat tido.
4. Separuh dari masa kamu byk dihabiskan utk tido jeee...Mmg Mlas..
5. Org tgk kediaman kamu mcm tongkang pecah siap ada bau busuk agi...
6. Org lain sedih bila gagal tp kamu happy je..Mcm dah biasa ngan kegagalan.
7. Cara kamu menutup kelemahan kamu sll tampil cantik depan org ramai,pakai minyak wangi sebotol..Yang sebenarnya baju yang kamu pakai tk penah basuh pun...
8. Sanggup berlapar drpd bersusah payah membeli makanan.
9. Tiap2 pagi muka bila g keje or kelas mcm apa je..Menyampah aku tgk org mcm tu.
10.Tak penah ada usaha langsung utk meningkatkan diri utk masa akan dtg kerana kamu merasakan apa yang kamu ada hari ini sudah cukup dan terlalu selesa.

No comments:

Post a Comment