Thursday, May 27, 2010

My Engagement 22 May 2010


Aku sah menjadi tunang orang..Akhirnya hubungan yang terjalin selama 5 thn terikat juga dengan tali pertunangan..Aku harap hubungan ini akan kekal utk selamanya...Selama bersama,bermacam dugaan yang aku lalu..Kecewa,sedih,gembira,marah dan geram semua aku lalui dengan tabah...Tapi disaat aku bergembira,terselit perasaan sedih,bila aku teringtkan arwah abah aku..Orang lain menyambut hari bahagai bersama abah dan mak..Tapi aku hanya bersama mak sahaja..Walauapapun,terima kasih untuk mak aku yang banyak membantu aku didalam segala hal..
















No comments:

Post a Comment

Salji di Snowalk I-City, Shah Alam

Hi korang semua. Assalammualaikum untuk kawan kawan islam maz yang view blog maz nie. Harap korang semua sihat dan di murahkan rezeki selalu...