Thursday, May 27, 2010

Arwah Abah Aku...5 June 2009




Aku rasa sedih bila abah telah meninggalkan kami sekeluar pada 5 june 2009 pada hari jumaat..Kami sekeluarga terasa mcm tak percaya bila abah tinggalkan kami..Abah pergi dlm keadaan sihat...Abah tak sakit n tak penah tunjuk tanda2 dia akan pergi..Hanya tuhan je tahu mcm mn perasaan kami sekeluarga...Entah mcm mn abah tiba2 terkena serangan sakit jantung...Bila Kami bagi tahu semua sepupu semua mcm tak percya..Ada ckp kami main2..Ya Allah bab mati tak kan kami nk main..Sebelum abah pergi,abag ada plan nak pergi bercuti satu keluarga...Tapi plan itu semua tak menjadi..Kami adik beradik kesiankan mak...Mak mmg tak boleh idup tanpa abah disisi dia..Tanpa abah siapa la kami...Kami terlalu sayangkan arwah..First time beraya tanpa abah,kami rasa raya thn itu mmg tak bermakna..Apa2 persiapan raya kami bt ala kadar sje...Org lain beraya dgn abah dan mak..Tapi kami hanya ada mak sahaja...Kami adik beradik rindukan gelak tawa abah...Abah anak2 mu terlalu menyayangi abah..dah kami terlalu rindukan abah...

2 comments:

  1. aku pon same mcm kau jugak dah tak ada ayah,memg susah aku sebagai lelaki tak ada org yang nak meyokong aku di belakang tapi aku tabahkan hati ku untuk hidup,aku memeng inginkan seorang ayah,aku harap kamu hidup gembira macam aku jugak k,same2 la kite tempoh hidup ini,aku ingin mejadi ahli peniagaan yang berjaya,aku harap aku capai impian aku itu k askum..........

    ReplyDelete
  2. smoga arwah pak lang dtempatkn dtempat owg yg beriman .. AL-FATIHAH ..

    ReplyDelete

Salji di Snowalk I-City, Shah Alam

Hi korang semua. Assalammualaikum untuk kawan kawan islam maz yang view blog maz nie. Harap korang semua sihat dan di murahkan rezeki selalu...